previous arrow
next arrow
Slider

ItenCRM

Systemy CRM (Customer relationship managment – Zarządzanie relacjami klientów) to systemy, wręcz niezbędne w firmach z obsługą klientów. Pozwalają na zapisywanie wszelkich kontaktów wykonanych między nasza firmą, a kontrahentem. Systemy CRM to ogromna baza danych ze spisem wszystkich osób, działalności, na które natknęła się nasza obsługa klienta.

CRM to

  • Spis/Baza danych naszych klientów
  • Kontrolowanie relacji z kontrahentem
  • Czytelna tabela utargów/spotkań/terminów
  • Licznik codziennego zakresu pracy
  • Oszczędność czasu i papieru
  • Połączenia VoIP

Co możemy zrobić?

Naszych systemów CRM nie ogranicza jeden kod. Programiści starają się stworzyć jak najbardziej spersonalizowaną wersję dostosowaną do Twoich potrzeb i zaleceń. Uważamy, że w innych branżach wymagane jest coś innego, dlatego też proponujemy rozwiązania dopiero po konsultacjach, na których dowiadujemy się czego naprawde potrzebujesz.

Zamknij Menu
stat4u