Strona internetowa to udogodnienie dla Twoich klientów
Jeżeli nie masz jeszcze własnej strony internetowej lub planujesz jej modernizację, to znalazłeś się we właściwym miejscu. Skontaktuj się z nami i podziel się swoimi potrzebami, a my przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę.
Jakie są korzyści płynące z posiadania strony internetowej?
Wygoda dla Twoich klientów.
Godziny pracy, ceny, usługi, adresy i numery telefonów to najważniejsze informacje, których potencjalni klienci mogą potrzebować szukając firmy do współpracy. Jeśli posiadasz stronę internetową to masz 100% pewność, że wszystkie te informacje będą zawsze dostępne dla odbiorców, w każdej chwili i w każdym miejscu. Jeśli klient nie znajdzie szybko informacji, których szuka wybierze inną firmę.
Podniesienie Twojej reputacji.
Informacje dotyczące godzin pracy, cen, świadczonych usług, adresów i numerów telefonów stanowią niezbędne informacje, które potencjalni klienci mogą potrzebować, gdy szukają firmy do współpracy. Posiadając własną stronę internetową, masz absolutną pewność, że wszystkie te informacje będą zawsze dostępne dla odbiorców, bez względu na czas i miejsce. Jeśli klient nie będzie mógł znaleźć szybko potrzebnych mu informacji, z pewnością wybierze inną firmę.
Ekonomiczne badanie rynku.
Jeśli zaimplementujesz na swojej stronie internetowej takie funkcje jak ankiety online czy statystyki stron WWW, będziesz mógł przeprowadzać badania marketingowe w prosty sposób, nie generując dodatkowych kosztów. Dzięki tym narzędziom będziesz mógł poznać preferencje swoich potencjalnych klientów, dowiedzieć się, jakie informacje i produkty poszukują na Twojej stronie WWW oraz skąd pochodzą. Te informacje mogą okazać się niezwykle przydatne przy wprowadzaniu różnorodnych promocji i działań marketingowych.
Brak geograficznych ograniczeń.
Jeśli jesteś jednostką, która osobiście zarządza swoim własnym sklepem internetowym, to warto zdawać sobie sprawę, że Internet stanowi niezmierzone pole do rozwoju. Powinno się mieć pełną świadomość, że każda jednostka, która posiada zdolność korzystania z różnorodnych zasobów dostępnych w Sieci, może stać się Twoim potencjalnym klientem. W rzeczywistości, możliwości dotarcia do szerokiego spektrum odbiorców są absolutnie nieograniczone.
Natychmiastowe nawiązanie kontaktu z klientami.
Poprzez umieszczenie na swojej stronie internetowej formularza kontaktowego, modułu czatu czy komunikatora internetowego, zapewnisz swoim klientom szeroki zakres możliwości prostego i wygodnego komunikowania się z Tobą. Dzięki tym narzędziom, Twoi klienci będą mieli możliwość szybkiego przekazywania swoich pytań, opinii i uwag bez konieczności korzystania z tradycyjnych form komunikacji, takich jak telefon czy e-mail. Formularz kontaktowy pozwoli im na bezpośrednie przesłanie wiadomości, podanie swojego imienia, adresu e-mail czy numeru telefonu, co ułatwi i przyspieszy proces komunikacji.
Wprowadzanie aktualizacji i nowych ofert.
Posiadając stronę internetową wyposażoną w odpowiedni system zarządzania treścią (CMS), masz pełną kontrolę nad jej treściami w dowolnym momencie. Możesz szybko wprowadzać nowe produkty, opisy usług lub inne istotne wiadomości, a klienci będą od razu widzieć te aktualizacje. Jest to ogromna zaleta, ponieważ w przypadku tradycyjnych mediów offline każda zmiana wymagałaby dodatkowych nakładów finansowych, takich jak wycofanie broszur, ulotek czy katalogów produktowych, oraz przygotowanie nowych materiałów promocyjnych. Warto pamiętać, że planowanie zarządzania treścią powinno być uwzględnione podczas procesu redesignu lub tworzenia strony internetowej.
Oferta
- Jeżeli nie masz jeszcze własnej strony internetowej lub planujesz jej modernizację, to znalazłeś się we właściwym miejscu. Skontaktuj się z nami i podziel się swoimi potrzebami, a my przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę.
- Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, to prawdopodobnie wielokrotnie zastanawiałeś się nad utworzeniem własnej witryny internetowej. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że stworzenie, utrzymanie i aktualizacja strony www to zadanie wymagające dużo czasu i przede wszystkim kosztowne. Czy posiadanie witryny internetowej może mieć pozytywny wpływ na Twój biznes? Oczywiście, że tak. W dalszej części przedstawię powody, które skłaniają mnie do takiego przekonania.
Cechy oferty:
- przygotowanie koncepcji
- dopasowanie do potrzeba
- kompleksowa obsługa: grafika, teksty, konfiguracja serwera i uruchomienie
- optymalizacja SEO tak aby była widoczna nawet bez pozycjonowania
- wsparcie w przyszłości